نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در جمعه 17 بهمن 1393
بازدید : 1973
نویسنده : صادق

.:: مشاهده نتایج به شیوه دیگر ::.

( تا ساعتی دیگر )

Replay Smackdown

Promo Of Wyatt Family

دین امبروز :

بهتره ساکت شی دنیل...هدف من از عضویت در وایت فمیلی ، حمایت شدن و ترس از رومن رینز و ست رولینز نیست. هدف من ، کمک به بری وایت برای کسب کمربند سنگین وزن هست چون میدونم اون لیاقت این کمربند رو داره پس اگه لازم باشه تو ، ست رولینز و رومن رینز رو از سر راه برمیدارم تا هم دلم خنک شه و هم به هدفم برسم.

دنیل...من میتونم همین حالا تو رو به قدری بزنم که به الیمینیشن چمبر امسال که نه ، به الیمینیشن چمبر سال بعد هم نرسی و میتونم تورو همین جا مصدوم کنم. میتونم دهنتو برای همیشه ببندم میتونم شعار yes رو برای همیشه از یاد مردم ببرم میتونم کاری کنم که بری بلا از داشتن یه همسر سالم محروم بشه...

پس ...من اونی نیستم که با تهدید کردنت دندوناش خورد شد !! من تورو تهدید میکنم ، تو هم فقط باید تحمل کنی چون اگه دستت به من بخوره ، باید قید کمپانی رو بزنی و برای همیشه خونه نشین بشی درست مثل جری لالر...

( دنیل براین عصبانی شد ، سپس دین امبروز را به عقب هل داد و قصد داشت به او حمله کنه ، بری وایت آنها را از هم جدا کرد )

دنیل براین :

باشه دین...من چلینج بری وایت رو برای الیمینیشن چمبر قبول میکنم...اما !! اگر من در اون مسابقه باز هم مقابل بری وایت سر بلند بیرون اومدم از این گروه لعنتی برای همیشه خارج میشم و بعد از اینکه از این گروه خارج شدم ، تورو برای همیشه از این کمپانی دور میکنم تا هرگز نتونی حتی به عکس رینگ نگاه کنی.

مــــــــــــــــــــن قهرمان کمربند سنـــــــــگین وزن جهان هستم ... من قابل مقایسه ا تو ، بری وایت و اون دو تا ریشوی احمق نیستم. در الیمینیشن چمبر هدف من فقط پیروزی از بری وایت و حفظ کمربندهام نیست بلکه هدفم نابودی وایت فمیلی و دین امبروز برای همیشه هست...

( تماشاگران دنیل براین را تشویق کردند ، بری وایت میکروفون را از دست براین گرفت و به بیرون رینگ پرتاب کرد )

با تشکر از رومن رینز و دین امبروز برای گزارشگری در راء

مایکل کول:

خـــــوش آمدید به ماندی نایت راء...در شوء اسمکدان در اولین پرومو صحبت های مهمی از طرف اعضای وایت فمیلی ، استون کلد و سی ام پانک زده شد که دو مسابقه به ثبت رسید. یکی برای شوء راء امشب ،مسابقه بین دین امبروز ورومن رینز و دیگری مسابقه دنیل براین و بری وایت در الیمینیشن چمبر...

جی بی ال:

امکان اینکه رینز امشب به مسابقه برسه خیلی کمه چون اون تحت نظر دکتره و هنوز بابت درگیری هفته قبل مصدومیت جزئی داره و امشب رینز شانس کمی برای پیروزی داره. به علاوه اینکه دنیل براین به ناچار باید به نفع امبروز فضاوت کنه و شیمس هم یک کشتی گیر هیل زیر دست سی ام پانک هست.

رنی یانگ :

جری لالر هنوز بابت سیسترابگیل بری وایت در 2 هفته قبل مصدوم هست و تا ماه آینده نمیتونه حاضر باشه. و درضمن در اسمکدان ، کین با کمک سی ام پانک رندی اورتون رو شکست داد و وارد الیمینیشن چمبر راء شد.

( صدای تم سانگ استون کلد به صدا درامد ، استون کلد با کت شلوار وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

استون کلد :

هممون دیدیم که توی شوهای قبل چه اتفاقاتی افتاد...عضویت دنیل برایان و دین امبروز به وایات فمیلی و خیانت دین امبروز به شیلد...بری وایات واقعا راس میگه...هر انسانی از 10% مغزش استفاده میکنه و دین امبروز رو هم جز اونها حساب کرد...بهتره این رو بشنوی که دین امبروز حتی از 1% مغزش استفاده نکرد...چون اون با این کارش خیانت بزرگی هم به رومن رینز و ست رولینز کرد هم به من و کمپانی...توی کمپانی من کسی نمیتونه کار غلطی بکنه...دین این رو بدون که کارت تمومه...کارت مثل تیرپل اچ تمومه...تیر پل اچی که الان نشسته پای تلوزیون و حذف شدن همسرش رو توی رویال رمبل میبینه...تیرپل اچی که توی زمان مدیریتش هر کاری میشد کرد...هرکی هر غلطی که میخواست میکرد....اما بدونید که تا زمانی که من مدیرم چیزی به اسم نامردی وجود نداره...

تیرپل اچ میدونم خیلی پیغام هایی میدی که من روزی برمیگرم و ریاستت رو پس میگیری و از این حرف های چرتی که فقط حوصله ادم رو سر میبره...واقعا چرا یه حرفی میزنی که در توانت نیست؟؟تو با اون همه یارهات و مقاماتت ازمن توی تی ال سی باختی...ببین برای هیچ کس ارزش قاعل نیستی حتی برای بهترین دوستت ینی شان مایکلز...شان مایکلز هم بهتره دربارش حرف نزنم که بوی گند رو کل سالن برمیداره

دنیل برایان وشیمس امشب برای اولین بار در تاریخ مجازی در رینگ به عنوان دو داور در مسابقه بین دین امبروز و رومن رینز هستند
سی ام پانک تو امشب جواب کارت رو میدی...به خاطر نامردی که در حق رندی اورتن کردی باید بهت بگم حریف تو رندی اوتنه که بتونه انتقامش رو از تو بگیره...از نظر من هم این مسابقه میتونه مسابقه خوبی برای مین اونت سرکمربند مای پی پی ویو بشه...من میخوام از تماشاچیا بپرسم؟نظر شما چیه که رندی ارتن امشب کار سی ام پانک رو بسازه؟؟ رندی اورتون وارد الیمینیشن چمبر راء میشه !!

اگر...

در مسابقه اسمکدان که مقابل سی ام پانک قرار داره پیروز بشه...

( تماشاگران تشویق کردند و شعار RKO را دادند )

استون کلد :

تمرکز من روی مسابقه امشب هست...من امشب برای مسابقه دین امبروز و رومن رینز کنار میز گزارشگران میشینم تا هیچ نامردی در این مسابقه رخ نده. من اونجام و اگه چیزی رو ببینم که خلاف میلم باشه کار عامل اون مسئله رو میسازم. کاری به شیمس ندارم اما دنیل براین...تو کاری رو که میدونی درسته انجام بده لازم نیست از بری وایت بترسی چون من کنار میزگزارشگران مراقب اون هستم. قضاوت تو باید عادلانه باشه پس میخوام امشب دنیل براین فیس ببینم.

بحث های زیادی راجع به بازگشت سازمان شده...من میتونم سازمان رو برگردونم اما بعد از بازگشت اونا باید زیر دست من کار کنن. سازمان هرگز نمیتونه مجدد به قدرت برسه و برای این کار به غیر از من ، باید تمامی کشتی گیرانی که در تی ال سی به من کمک کردن رو از سر راه برداره تا بتونه به مقام قبلیش برسه.

هیچ راهی برای بازگشت سازمان وجود نداره ...

( صدای تم سانگ براک لزنر به صدا درامد ، لزنر با تشویق شدید تماشاگران به سمت رینگ آمد )

( استون کلد از حضور لزنر در سالن تعجب کرد )

( براک لزنر وارد رینگ شد و به استون کلد لبخند ملیحی زد )

...

( لزنر دور تا دور رینگ قدم زد ، سپس قصد داشت درگیری رو با استون کلد شروع کنه ، پائل هیمن جلوی لزنر را گرفت و او را از رینگ بیرون برد )

( پرومو در حالی که لزنر و پائل هیمن خنده کنان سالن را ترک می کردند و استون کلد به آنها نگاه می کرد به پایان رسید )

مسابقه اول

دمیز vs دالف زیگلر

( دمیز ضربه لگد محکمی به سر دمیز وارد کرد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی دمیز بپره )

( صدای تم سانگ کرتیس اکسل به صدا درامد ، اکسل وارد رینگ شد )

( حواس زیگلر به کرتیس اکسل پرت شد ، دربرگشت دمیز فینیشر خودش رو روی زیگلر اجرا کرد )

برنده مسابقه: دمیز ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

.:: تبلیغات امشب ::.

Main Event Raw

رومن رینز vs دین امبروز با داوری دنیل براین و شیمس

( برنده مسابقه وارد الیمینیشن چمبر راء خواهد شد )

مسابقه دوم

زک رایدر vs الکساندر روسف

( در نهایت روسف با اجرای سابمیشن موفق به تسلیم کردن زک رایدر شد )

برنده مسابقه: الکساندر روسف ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مایکل کول :

بــــــــــراک لزنر مقابل استون کلد ؟!

نگید که قراره این درگیری و این استوری آغاز بشه چون واقعا دیدن این مسابقه آمادگی میخواد که من ندارم. این مسابقه از هر لحاظ عالی و کامله و با توجه به اینکه بیشتراستارها خواهان این مسابقه شدند بالاخره لزنر یک واکنش نسبت به استون کلد نشون داد.

جی بی ال :

البته واکنش خیلی ساده ای بود درگیری بین این دو کشتی گیر رخ نداد اما واقعا این استوری میتونه از هیجان بالایی برخوردار باشه.

رنی یانگ :

این یک مقدمه بود و شایدم واقعا استوری در کار نباشه و فقط براک خواسته جواب توییتر استون کلد رو بده همین...اما من هم مثل همه شوکه شدم و خواهان برگزاری این مسابقه در رسلمنیا هستم.

مسابقه سوم

کودی رودز و گلداست vs اریک روون و لوک هارپر

( گلداست اریک روون را از رینگ بیرون انداخت ، سپس کودی رودز ضربه کلوزلاین سنگینی روی لوک هارپر اجرا کرد و آماده اجرای فینیشر شد )

( راب ون دم و بیگ شو از سالن به سرعت به سمت رینگ آمدند ، در برگشت لوک هارپر فینیشر خودش رو روی کودی رودز اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: وایت فمیلی ( 500+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( راب ون دم و بیگ شو وارد رینگ شدند و ضربات مشت و لگد محکمی به کودی رودز و گلداست وارد کردند )

( بیگ شو دابل چکسلم رو روی کودی رودز و گلداست اجرا کرد )

( سپس راب ون دم به بالای رینگ رفت و فینیشر خودش رو همزمان روی هردو آنها اجرا کرد )

( پرومو در حالی که راب ون دم و بیگ شو کمربندهای تگ تیم را بالا گرفته بودند به پایان رسید )

Backstage Raw

( استون کلد در حال رفتن به سمت اتاق خود بود ) ( سی ام پانک و شیمس جلو او را گرفتند و مقابل او ایستادند )

سی ام پانک :

استون کلد قیافت خیلی دیدنی بود وقتی براک یهو جلوت ظاهر شد...اما قیافت دیدنی تر میشه وقتی دین امبروز امشب وارد الیمینیشن چمبر راء بشه و این باعث میشه که موقعیت من در الیمینیشن چمبر بهتر بشه. کین و دین امبروز نمیان به الیمینیشن چمبر برای پیروزی ، اونا میان برای کمک به من و تازه شیمس هم کنار من هست. پس واقعا چه ایده ای توی اون ذهنت داری که میخوای کمربند رو از من بگیری ؟ به نظرت من بهترین برای مین اونت رسلمنیا نیستم ؟

( بری وایت به همراه لوک هارپر و اریک روون آمدند و کنار استون کلد ایستادند )

بری وایت :

یه چیزی شنیدم...پانک تو نه تنها در الیمینیشن چمبر حمایت کین و دین امبروز و شیمس رو داری بلکه امشب با عملکرد عاقلانت ، میتونی روی حمایت وایت فمیلی و از همه مهمتر دنیل براین حساب کنی.پس من امشب منتظرم تا بهترین در جهان رو ببینم.

استون کلد :

من امشب اون مسابقه رو از نزدیک تماشا میکنم. مطمئن باشید اجازه نمیدم اون مسابقه رو خراب کنید. اون مسابقه عادلانه برگزار میشه و اگه به هرنحوی اون مسابقه رو خراب کنید ، در واقع کریبر خودتون رو خراب کردید.

مسابقه چهارم

ری میستریو vs کین

( کین ضربه بیگ فوت سنگینی به ری میستریو وارد کرد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی ری میستریو بپره )

( در حین پریدن ری میستریو دراب کیک سنگینی به کین وارد کرد )

( سپس ری کین را روی طناب های رینگ انداخت و آماده اجرای 619 شد )

...

( در حالی که ری میستریو به سمت کین برای اجرای 619 می دوید ، کین از جای خود بلند شد و گردن ری میستریو را گرفت و چکسلم رو روی او انجام داد )

...2...1

( چراغ های سالن خاموش شد )

( پس از روشن شدن سالن کین سرگردان در رینگ ایستاده بود و رندی اورتون پشت سر او منتظر برگشتن کین بود )

( کین برگشت و رندی اورتون یک Rko سنگین روی کین اجرا و او را نقش بر زمین کرد )

برنده مسابقه: کین ( با DQ )

بعد از اتمام مسابقه:

( اورتون به بالای رینگ رفت و از سوی تماشاگران تشویق شد ، سپس تم سانگ رندی زده شد و پرومو در حالی که کین نقش بر زمین شده بود به پایان رسید )

مایکل کول :

رندی اورتون به دستور استون کلد وارد الیمینیشن چمبر راء شد و حالا 3 عضو الیمینیشن چمبر راء یعنی سی ام پانک ، کین و رندی اورتون مشخص شدند. امشب تکلیف رینز و دین امبروز هم مشخص میشه و عضو چهارم الیمینیشن چمبر هم معلوم خواهد شد.

جی بی ال :

مایکل کول در رینگ صحبت هایی برای گفتن داره که مهمان اون شــان مایکل هست...هفته گذشته در راء شان مایکل جان سینا رو روی میز گزارشگران خورد کرد و امکانش هست که جان سینا امشب تلافی کنه...

( در رینگ یک میز به همراه 2 صندلی قرار داده شده بود و مایکل کول روی یکی از صندلی ها نشسته و منتظر ورود شان مایکل شد )

( صدای تم سانگ شان مایکل به صدا درامد و شان مایکل با تی شرت و شلوار وارد رینگ شد و روی صندلی نشست )

مایکل کول :

 شان مطمئنا الیمینیشن چمبر باید برای تو پی پی وی مهمی باشه چون با پیروزی از جان سینا میتونی مین اونتر بزرگترین پی پی وی سال بشی...نظرت راجع به این موضوع چیه ؟

شان مایکل :

درسته مایکل...المیشن پی پر ویو مهمیه اما من به این پی پر ویو توجهی ندارم...این پی پر ویو رو یه پل و میانبر برای راسلمانیا میدونم که اگر این پل هم خراب شه که امکان نداره این اتفاق بیفته من خودمو هز جور شده به راسلمانیا میرسونم و باز هم مسابقه ای رقم میزنم که تو و جری روی اون صندلی گزارش گریتون زبونتون بند بیاد...من جان سینا رو شکست میدم و خودمو به این مسابقه میرسونم و مطمعنا پیروز بیرون میام...

مایکل کول:

 اگه به فرض سینا رو شکست بدی و همچنان دنیل و سی ام پانک قهرمان باشن ، کدومیک رو برای رسلمنیا چلینج میکنی ؟

شان مایکل :

خب...دنیل یه استوری خوب با بری وایت داره که دوست ندارم خرابش کنم و از ادامه دادنش جلوگیری کنم که همین امکان انتخاب کمربند سنگین وزن رو برام کم میکنه...در حال حاضر بهترین گزینه برای من سی ام پانک هست که جدیدا برگشته و از دنیل آمادگی کمتری داره و باید بگم آخرین رویارویی من با دنیل در سامر اسلم بود ولی آخرین رویارویی من با پانک در المیشن چمبر بوده که این باعث میشه که من و پانک خیلی از حرکات هم سر در نیاریم و دوباره آشنایی پیدا کنیم و همین مسابقه من و پانک رو جذاب تر میکنه.

مایکل کول :

 اگر مسابقه استون کلد و براک لزنر به ثبت برسه و براک استون کلد رو شکست بده این خبری برای تو هست چون با بازگشت سازمان دیگه شان مایکلی هم وجود نداره...راجع به این موضوع چی میگی ؟

شان مایکل :

چی گفتی؟ بازگشت سازمان برابر با اخراج من نیست...برابر جنک بزرگی بین من و هانتره که ممکنه طولانی باشه....فکر کردی من به اینجاش فکر نکرده بودم؟...من هانتر رو کاملا میشناسم اون کسی نیست که بعد از این خیانت بزرگ دست روی دست بزاره و فقط منو اخراج کنه...اون انقدر بزدل نیست...اون میاد و با من رو به رو میشه و باید ببینیم که آیا اون قویتره یا من...به این میگن :بهترین دوست,بدترین دشمن...

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد ، جان سینا با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

جان سینا :

شاید این عقلانی نباشه ولی چطور شان مایکل میتونه مین اونتر رسلمنیا باشه در حالی که در رویال رامبل 30 نفره از همسر تریپل ایچ یعنی استفانی مکمن فینیشر خورد؟ اینو همه میدونن که من رویال رامبل رو فتح کردم. حق من هست که مین اونت رسلمنیا قرار بگیرم و مسابقه ای که بین من و تو در الیمینیشن چمبر قراره برگزار بشه ، چیزی بوده که اگه من تاییدش نمی کردم رخ نمیداد.

من به تو فرصت دوباره برای پیروزی و مین اونتر شدن نمیدم تو اون فرصت رو در رویال رامبل از دست دادی. این فرصتیه برای من تا باختم رو مقابل تو در رآء قبل از رویال رامبل جبران کنم و با این کار بهتره کریرت رو به پایان برسونی چون دیگه شان مایکل به عنوان کشتی گیر یاد نمیشه بلکه به عنوان هال آف فیمر یاد میشه.

پارسال گلدبرگ به قدری تورو کتک زد که تمام بدنت شکست ، من فکر می کنم این بلا توی الیمینیشن چمبر هم سرت بیاد چون من با گلدبرگ فرقی ندارم. من جــــان سینا هستم قهرمان دو دوره کمربند سنگین وزن و قهرمان سه دوره کمربند دبلیودبلیوای و برنده رویال رامبل 2015...

( جان سینا تی شرت خودش را از تنش دراورد و به سمت تماشاگران انداخت )

( سپس آماده درگیری با شان مایکل شد )

( شان مایکل از روی صندلی بلند شد ، سپس به جان سینا خندید و در حال ترک رینگ بود )

...

( ناگهان شان مایکل برگشت و جان سینا را نقش بر زمین کرد )

( شان مایکل ضربات مشت پشت سر هم به جان سینا وارد کرد ، جان سینا شان مایکل را به عقب هل داد ، سپس به سمت او دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( شان مایکل بدل کرد و سوپلکس سنگینی روی جان سینا انجام داد )

...

( شان مایکل گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای سویت چن موزیک شد ، جان سینا از جای خود بلند شد )

( شان مایکل به سمت جان سینا رفت ، ناگهان جان سینا شان مایکل را بلند کرد و AA رو روی شان مایکل روی میز وسط رینگ اجرا کرد )

( شان مایکل روی میز خورد شد )

( پرومو در حالی که جان سینا بالای سر شان مایکل در رینگ ایستاده بود به پایان رسید )

.:: تبلیغات شوء اسمکدان ::.

Smackdown

رایبک vs اون بورن برای نامبروان کانتندری کمربند بین قاره ای و ایالات متحده

( برنده مسابقه حریف بد نیوز برت در الیمینیشن چمبر خواهد شد )

مسابقه پنجم

راب ون دم و بیگ شو vs اوسوز

( بیگ شو جیمی اوسو را نقش بر زمین کرد ، سپس آماده اجرای بیگ رایت هند شد )

( کودی رودز و گلداست از پشت سر به بیگ شو حمله کردند )

برنده مسابقه: راب ون دم و بیگ شو ( با DQ )

( راب ون دم قصد داشت به کمگ بیگ شو بره ، کودی رودز و گلداست راب ون دم را نقش بر زمین کردند )

( سپس گلداست فینیشر خودش رو روی راب ون دم انجام داد )

( کودی رودز و گلداست راب ون دم و بیگ شو را کنار هم انداختند ، سپس کودی رودز به بالای رینگ رفت و فینیشر راب ون دم را روی بیگ شو و راب ون دم اجرا کرد )

مسابقه ششم

ادج vs رایبک

( ادج DDT رو روی رایبک اجرا کرد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای اسپیر روی رایبک شد )

( رایبک جاخالی داد و ادج به گوشه رینگ اصابت کرد ، سپس رایبک ادج را بلند کرد و سوپلکس سنگینی روی او انجام داد )

( اون بورن از سالن به سمت رینگ آرام آرام حرکت کرد )

...

( بد نیوز برت از پشت به اون بورن حمله و او را نقش بر زمین کرد ، سپس به سمت رینگ آمد و قصد داشت به رایبک حمله کنه )

( رایبک از رینگ خارج شد و یک ضربه کلوزلاین به بد نیوز زد ، سپس به محض ورود به رینگ ادج اسپیر رو روی رایبک اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: ادج ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( ادج پس از خوشحالی سالن را ترک کرد ، در حالی که رایبک نقش بر زمین شده بود بد نیوز به او حمله کرد و ضربات مشت پشت سر هم به سر او وارد کرد )

( سپس بد نیوز رایبک را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

( پرومو در حالی که بد نیوز هردو کمربند را بالای سر برده بود به پایان رسید )

مایکل کول :

مسابقه رایبک و اون بورن در اسمکدان به ثبت رسیده و برنده این مسابقه حریف بد نیوز برت در الیمینینشن چمبر سر کمربندهای درجه 2 خواهد شد. ظاهرا درگیری راب ون دم و بیگ شو با کودی رودز و گلداست هم همچنان ادامه داره و مسابقه این دو برای بار چهارم به ثبت خواهد رسید.

جی بی ال :

میرسیم به مهم ترین مسابقه امشب و درواقع پرهیجان ترین مسابقه امشب که بین دین امبروز و رومن رینز هست و برنده این مسابقه وارد الیمینیشن چمبر راء میشه. داوران این مسابقه دنیل براین و شیمس هستند که میشه گفت هردو به نفع دین امبروز کار خواهند کرد البته دنیل براین بعید میدونم.

رنی یانگ :

لازمه اشاره کنم که رومن رینز مصدوم هست و وضعیت مناسبی نداره و امشب به سختی قراره مسابقه بده. اما در هر حال این مسابقه برگزار میشه و وایت فمیلی ، سی ام پانک و استون کلد هم پایین رینگ ایستادند.

Main Event

رومن رینز vs دین امبروز با داوری دنیل براین و شیمس

( صدای تم سانگ استون کلد به صدا درامد ، استون کلد وارد سالن شد و کنار میز گزارشگران نشست )

( بعد از استون کلد ، سی ام پانک به همراه شیمس وارد شدند و شیمس با لباس داورها وارد رینگ شد و سی ام پانک پایین رینگ ایستاد )

( صدای تم سانگ وایت فمیلی به صدا درامد و 5 عضو وایت فمیلی وارد سالن شدند )

( دنیل براین و دین امبروز وارد رینگ شدند و 3 عضو دیگر وایت فمیلی پایین رینگ ایستادند و در نهایت رومن رینز با دستان باند پیچی شده از بین تماشاگران وارد رینگ شد )

...

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، رومن رینز و دین امبروز درگیری را شروع کردند )

5 دقیقه بعد...

( دین امبروز ممنتوم را در دست شد ، امبروز چند ضربه لگد به دستان رومن رینز زد و دستان رینز به شدت آسیب دیده بود )

( امبروز سوپلکس سنگینی روی رومن رینز انجام داد ، سپس آماده اجرای فینیشر شد )

( ناگهان رومن رینز بلند شد و با دستان آسیب دیده سوپر من پانچ رو روی دین امبروز اجرا کرد )

...

( رومن رینز گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای اسپیر شد ) ( دین امبروز از جای خود بلند شد ، سپس رومن رینز اسپیر رو روی دین امبروز اجرا کرد )

( دنیل براین قصد داشت بشماره ، شیمس براین را بلند کرد و از رینگ بیرون انداخت )

( دنیل براین مجدد وارد رینگ شد ، سپس شیمس را به عقب هل داد )

...

( شیمس عصبانی شد ، سپس بروگ کیک رو روی دنیل براین اجرا کرد ، استون کلد کتش را از تنس بیرون آورد و وارد رینگ شد )

( استون کلد شیمس را نقش بر زمین کرد و چند ضربه مشت به او وارد کرد )

( سی ام پانک وارد رینگ شد و به استون کلد حمله کنه ، استون کلد دابل سوپلکس رو روی سی ام پانک و شیمس اجرا کرد )

( در برگشت بری وایت سیسترابیگل رو روی استون کلد انجام داد )

...

( رومن رینز از پاهای بری وایت گرفت و به زور از جای خود بلند شد ، رینز قصد داشت به بری وایت حمله کنه )

( دین امبروز او را برگرداند و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

...2...1

( رینز در شماره 2 بلند شد ) ( شیمس عصبانی شد و قصد داشت سریع تر بشماره  ، ناگهان رومن رینز بلند شد و سوپرمن پانچ رو روی شیمس اجرا کرد )

( در برگشت سی ام پانک GTS رو روی رومن رینز انجام داد )

...

( دین امبروز پین کرد ، شیمس به سختی شروع به شمردن کرد )

........2.......1

( صدای تم سانگ راک به صدا درامد !!!!!! )

واکنش گزارشگران : OMG ROCK !!

( راک وارد سالن شد ، بری وایت ، دین امبروز ، شیمس و سی ام پانک از حضور راک در سالن تعجب کردند )

( راک به سرعت به سمت رینگ دوید ، سپس به سی ام پانک در رینگ حمله کرد )

( بری وایت و دین امبروز قصد داشتند به پانک کمک کنند ، رومن رینز به آنها حمله کرد ، سپس رینز دابل اسپیر رو روی بری وایت و دین امبروز اجرا کرد )

...

( راک شیمس را از رینگ بیرون انداخت ، سی ام پانک کمربند Myppv را برداشت و قصد داشت به راک حمله کنه )

( راک جاخالی داد ، سپس فینیشر خودش رو روی سی ام پانک اجرا کرد )

( راک دین امبروز را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او انجام داد ، سپس رومن رینز پاهای امبروز را گرفت )

( دنیل براین وارد رینگ شد )

3...2...1

برنده مسابقه: رومن رینز ( 350+ سکه ) و ( ورود به الیمینیشن چمبر راء )

بعد از اتمام مسابقه:

( راک رومن رینز را بلند کرد و او را در آغوش گرفت ، راک دست رومن رینز را بالا گرفت )

( استون کلد وارد رینگ شد و به راک دست داد )

( سپس راک ، رومن رینز ، استون کلد و دنیل براین دست یکدیگر را بالا گرفتند و شوء راء به این شکل به اتمام رسید )

 

مهم ترین اتفاقات :

رومن رینز وارد الیمینیشن چمبر راء شد

بازگشت راک

ثبت مسابقه بین اون بورن و رایبک در اسمکدان

رندی اورتون وارد الیمینیشن چمبر راء شد

کرتیس اکسل و دالف زیگلر دشمن شدند

بازگشت براک لزنر

پایان شوء راء

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.